Rullskridskoåkning

Hade konståkning i lördags ich efter det åkte jag till Malu och vi gjorde sushi. Vi sov sedan över hos oss. Kyrka på söndagen. Sen rullskridskoåkningsparty eftersom Katie skulle åkte hem igår så hade hon ett hejdåparty där.






Såhär såg de ut, mycket svårare än rollerblades! 

I måndags var jag på konståkning.

Tisdags -ironclub (sa jag att det var en asbobbug träningsklubb?)

Onsdags - konståkning och sen åkte jag och  kollade på ett wrestling meet. Gabi Brottades med så det var skoj att se.

Torsdags - robotics.

Fredags, igår så gjorde John en jättefin middag för vi ska tydligen fira min halvfödelsedag denna helgen. Eftersom jag inte är här på min riktiga födelsedag så ville John göra nåt för mig ändå. Så imon ska vi åka skidor med, ska bli så kul! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: