Tillbaka i Whittemore

Vi kom hem säkert efter ca 40 timmars bilkörning totalt. I söndags hade vi en bonfire mes familj och släkt och vi gjorde nutellasmores med jordgubbar. Veckan startade trögt i skolan efter lovet...

Gick en runda med Arctic igår med.


 Idag (tisdag) hade vi friidrottstävling. Jag tävlade i 100 m häck, 300 m häck och fick även hoppa in i 400 m stafett. Jag vann mina häcklopp!! (Mest för att jag var den ända som var med.) 






Postat av: lavve
2015-04-15 - 19:02:11

Go Sandra!

Postat av: Heli
2015-04-15 - 19:37:45

Grattis!
Är det inte asfalt på vägen där?
Känns skolan annorlunda nu än vad det var när du började i höstas?

Svar: Det är en sidoväg så den är inte asfalterad, skolan känns typ likadan, mer tråkig dock...
Sandra Arvidsson


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: