Ice show practice

I söndags träffade vi Mary-Ann (Johns kompis som vi även gått på yoga med) och åt lunch ihop. I måndags var jag på the iron club (en klubb som tränar ihop inför vårsäsongens sporter). Riktigt jobbigt och väldigt kul! Så jag gick på det måndag och tisdag. Efter det på tisdagen gick jag till robotics och käkade pizza och sen till en basketmatch för broadcasting med Michael. 

Idag var jag på konståkning och vi började träna inför vårshowen. Jag har tre nummer. Ett som jag fick genom try outs, ett med min vanliga grupp och ett med alla coacher. Låtarna är "I put a spell on you", "cups" från pitch perfect och "you can't stop the beat" från hairspray. Kommer bli riktigt kul! 




Postat av: Heli
2015-01-16 - 09:11:44

Låter kul, vad mycket aktiviteter. Ingen tid att chilla précis...Tur det är lätt i skolan. Och det är sällan du som lagar mat och bakar.

Svar: Ja sant haha
Sandra Arvidsson


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: