Senaste nytt

I söndags åt jag KFC första gången! Sammanfattningsvis är det snabbmat med kyckling. Gott! Vi hämtade upp Malu (en annan utbytis) och åkte dit, sen till walmart och köpte fotbollsskor till mig. Där gjorde vi också ett spontanköp. Fisken Sandy (Gabi döpte honom) är nu en del av vår familj. 



Det började med att Malu och Gabi ville ha en fisk och det slutade med att ci nu har en skål med vatten i vår bokhylla.

Sedan åkte vi till Mike and Jane som är dads bästa kompisar. De hade hur många instrument som helst så jag spelade gitarr och sjöng och Mike fiol och Jane på en annan gitarr samtidigt som Gabi och Malu spelade trumma, kul!

Igår hade jag min första fotbollsmatch. Jag spelade väldigt lite och vi förlorade (så klart pga att jag inte spelade) men det var kul att vara med! 

Idag var en vanlig dag, wow känns konstigt att säga det, har inte haft en sådan på länge... Hade fotbollsträning efter skolan och börjar få lite amerikanska vänner med så jag inte bara hänger med utbytisar. Som sagt är det ganska svårt att faktiskt bli vän med nån, lätt att snacka men att komma vidare liksom eftersom alla redan har "sina" kompisar. Men det blir nog bättre! Ha det bara där hemma, saknar er!! <3333333



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: