Bästa dagen hittills

Skoldagen var awesome! Snackade med massa nytt folk och hade intressanta lektioner (bl.a. popcorn på english class). Efteråt testade jag soccer och som många av er säkert vet suger jag på det... Men det gick riktigt bra! Som folk har berättat för mig många gånger är de flesta spelarna inte proffs precis och många i laget sa att jag var bra (?!??!?!). Det var väldigt roligt i vilket fall och på måndag ska jag spela match! Kommer få ett matchställ från skolan så måste bara få tag på fotbollsskor i helgen. (Jag vet ni tror mig inte men det är sant!)
 
Efter det satt jag ett tag och väntade i skolan. Det slutade dock med att jag blev utslängd för tydligen fick man inte vara i skolan efter att lektionerna slutar... Utanför gick det dock bra att sitta? Jag var ju som sagt en del av the broadcasting team på fotbollsmatchen ikväll så jag och fyra andra från VA-class satte upp all utrustning och filmade hela matchen. Det var riktigt skoj, de försökte lära mig hur spelet funkar för de ville att jag skulle vara en av the announcers (de som pratar om matchen). Amerikansk fotboll är dock väldigt komplicerat med massa olika termer, formationer och ja hundratals regler typ. Så det lär jag inte göra på ett tag (aldrig). Jag hade en riktigt bra dag sammanfattningsvis! Bästa dagen sedan jag kom till Michigan!


Postat av: Lavve
2014-09-06 - 10:10:59

Till och med bättre än dagen du åt smores lol. Slutar alla elever samtidigt då? 😊

Svar: Japp! Och bussarna går typ 5 min efter att lektionerna slutar D:
Sandra Arvidsson


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: