9/11

Idag , 11:e september fyller min kära bror år!!! Och han klarade moppeprivet på samma dag!! Så säg gärna två grattis till honom nästa gång ni ser honom, är stolt över honom! 

Sista veckan har varit tuff. Mycket hemlängtan och idag brast det med lillebrorsan och allt. Så skypade med min familj för första gången sedan jag åkte. För ju mer hemlängtan jag har haft desto mer har jag försökt vara ifrån att pratat med dem och vänner via fb, mejl osv eftersom jag trodde att det skulle göra det värre. Tips! För vissa är detta sant men efter att ha skypat med min familj mådde jag mycket bättre så om ni åker ifrån er familj, ta reda på vad som passar er bäst, prova båda vetja! 

Så idag var det 11:e september. Och särskilt i USA är det en väldigt speciell dag. Vi pratade om det på lektionerna, kollade på filmen när det skedde och försökte att föreställa oss hur sjutton det kan ha varit att vara där. 

Efter skolan åkte vi till grandma för att ha kalas för dads son Josh! Det var väldigt kul, testade att andas in helium och DET ÄR KUL KAN JAG SÄGA ER! 

Ha det bra allihopa och glöm inte att kommentera mina inlägg med frågor, påståenden eller andra random saker (vad vet jag?) !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: