Första plats i talangjakt

Idag provade vi massa nya grejer! Första gången jag testade golf. Vi gick vilse, det regnade och vi fick gå några hundra meter genom lera men det var kul! Första gången jag åt majs till middag. Majskolvar med smör, salt och peppar på! Det var rätt gott men inte särskilt mättande... Första gången jag var med i en talangshow. Jag spelade gitarr och sjöng, Gabi spelade på en bongotrumma och dad spelade nåt shakeinstrument. Vi vann! Överlägset tydligen. Sen fiskade vi, vilket Gabi aldrig hade gjort innan med några andra collegestudenter. Vi fick dock inget napp... 






Har en miljon myggbett men det var helt klart värt det, en lyckad dag! 


Postat av: curt Arvidsson
2014-09-01 - 07:40:03

Grattis till första pris.
Du kan tro att jag är stolt över dig.
Det är roligt att läsa din blogg och se hur bra det går för dig.
Det är också jätteroligt att du verkar trivas.
I helgen var vi på SM i Malmö. I söndags regnade det så mycket att folk fick simma ut från bussar och bilar.
Tobbe och Olof välte i K2 och bröt.
K1 gick inte heller så bra, men de kom i mål.
Hälsningar Pappa
Jag älskar dig och saknar dig.

Svar: Älskar dig med! Saknar er allihop så lär inte ringa er på ett tag ;)
Sandra Arvidsson


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: