Chicago

Vi anlände på onsdagen till Jeromes och Maotzis hus. På torsdagen åkte vi till downtown och åkte upp i the Hankok building samt shoppade. 




Reflektion i chicagobönan.

På fredagen va vi på ett köpcentrum och kollade igenom the suburns där Jerome bor. Mer shopping. 

Lördagen åkte vi till en park som hade elks (typ små älgar).

Du kan se dem om du kollar noggrant.

På eftermiddagen skjutsade vi mamma och mormor till flygplatsen och de åkte hem.

Söndagen var vi på en båt. Jeromes kompis har en båt i lake Michigan så vi fick se hela downtown från vattnet.




Måndagen jobbade Jerome och Maotze så jag cyklade till en bokaffär och hängde där mesta delen av dagen. På kvällen åkte jag och Jerome och bowlade.

Tisdagen va jag och Jerome uppe i Wisconsin i Devils lake state park och klättrade i klippor.



Vi badade, åt pizza och hade det trevligt.

Onsdagen var vi på six flags. Ett väldigt stort nöjesfält.




Torsdags var vi på Museum of science and industry. Riktigt coolt! Särskilt vetenskapsdelen! De hade en tornado, kemiexperiment, nummer i naturen, osv.


Otroligt rolig vecka i Chicago!

På fredagen flög jag från Chicago till Washington DC för year end camp!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: