Första skoldagen

Mitt schema:
 
1. Video art 
2. Graphic design
3. Leadership
4. English
5. US history
6. Algebra 2
 
Idag hade jag dock bara de fyra sista lektionerna eftersom jag hade mötet vid 10. Folk var schyssta och pratade med mig och efteråt hade jag cheeleading practice. Det var sådär, är inte säker på om jag ska fortsätta eller inte... Ser fram emot förmiddagslektionerna! På Algebra 2 så hade vi ett pre-test. Läraren sa att vi inte skulle få grades på det vilket resulterade i att hela klassen lämnade in efter typ 10 min. Förutom jag och några till som faktiskt försökte svara på alla frågor. Börjar dock få hemlängtan vilket känns dumt såhär tidigt. 
 
Efter cheerleadingen hämtade dad oss och vi åt middag och sedan vidare till Tawas för besök hos grandma och för att köpa skolgrejer. De hade inte rutat block på walmart (?!?!?!??!??!?!?!) så fick köpa lösblad och en mapp att sätta in dem i. *Shockad* Köpte även kombinationslås så får se om jag listar ut hur de funkar innan skolan imon. Saknar er! 


Postat av: Curt Arvidsson
2014-09-04 - 08:42:50

Hej Sandra
Det blir nog bättre när du väl kommer igång i skolan.
Ska bli spännande att höra hur det gick med algebran.
Hälsningar pappa

Postat av: Lavve
2014-09-04 - 09:43:39

De två första lektionerna låter ju sjukt intressanta! Lite annorlunda liksom :D

Svar:
Sandra Arvidsson


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: