Helg i Saginaw

I fredags var vi lediga så jag hängde med en kompis och sen åkte vi till skolan för att titta på fotboll. Jag var med i broadcasting teamet och första halvan var jag kameraman och andra halvan fick jag hoppa in som announcer! Det gickbhalvbra eftersom jag precis typ har lärt mig basic regler och som announcer ska man ju snacka om allt som händer på planen. Vi förlorade tyvärr vilket betyder att vi är ute från states och fotbollssäsongen är över. Det har iallafall varit riktigt kul! Nästa sportsäsong är det basket, wrestling och bowling som gäller!

I lördags åkte vi ner till Saginaw för det var en church conference där som John skulle till. Jag och Gabi spenderade dock dagen på ett mall och jag köpte jeans och ett par boots för 30 dollar (!!!) plus åt god mat, gick på bio osv. På kvällen åt vi sushi. Det var första gången för mig och kan väl inte säga att jag älskade det precis. Men det båda kul för vi satt runt grillen när kocken lagade mat och han trixade och vi applåderade osv! 



På söndagen var vi på konferensen till lunch och sen åt vi på applebees som var mitt val efter Gabis sushi dagen innan. Så gott var det och så mycket bättre än sushi! Sen åkte vi hem i regnet. Vädret här just nu påminner mycket om Växjö. Regn, fuktigt, kallt och regn. Snart kommer snön med. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: