Nya veckoschemat

Så jag går nu på wrestling tre gånger i veckan. Måndagar, torsdagar och fredagar. Jag kommer dock inte att tävla utan gör det mest för träningens skull.

Konståkning minst två gånger i veckan. Tisdagar är jag ledare för små barn och onsdagar har jag min egen träning. Plus att jag har en timme innan de officiella träningarna både tisdagar och onsdagar. Ibland åker jag också på den allmänna åkturen på fredagar och lördagar. 

Jag jobbar också med broadcasting för videoarts och kommer att gå på nästan varje sportevenemang för att filma, kommentera och sköta datorer. 

Så jag är upptagen just nu! Igår var jag på konståkning och efter det åt jag och John på resturang. Därefter åkte vi till kyrkan för John var ansvarig för nån kyrkgrej. Jag fick berätta för alla om svensk jul och det känns så bra att vara en ledare igen och ha ansvar för något och prata inför andra om åsikter. Haha saknar mitt jobb på kanotklubben och som konfaledare. 

Random bild på mig i Johns hatt. Hade ingen bild som passar till texten så det här får duga!


Postat av: Curt
2014-12-16 - 07:36:05

Nu verkar du ha kommit igång ordentligt med både träning och massa andra aktiviteter.
Det är bra för du gillar att ha mycket att göra och ha ansvar.
All träning stoppar nog också din lilla viktökning.
Bara jobba på


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: