Sightseeing i New York

Idag besökte vi alla de kändaste sevärdheterna i NY...


Central park!



 Rockefeller center!


Times Square!



Lägenhetshuset från FRIENDS!
(Vi gick alltså runt på Manhattan, såg också huset där tydligen någon i sex and the city bor) 




Ground Zero, där worldtrade center stod.



China town!


New York är helt underbart vackert. Jag kan inte fatta att jag verkligen är här och att alla ENORMA och SJUKT COOLA byggnader är på riktigt! Jag kan inte smälta allt jag ser. Så glad över att vara här! Ha det bra hemma allihopa! 


Postat av: Curt
2014-08-25 - 08:32:58

Hej

Jätteroligt att se hur mycket nytt du får uppleva.
Hoppas att det även fortsättningsvis blir bra.

Postat av: Lavanya
2014-08-25 - 13:21:56

Wow, så häftigt!! :D

Postat av: Curt
2014-08-26 - 07:49:07

Roligt att se hur glad du är.
Du verkar stortrivas.
Ha det så skoj på six flags.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: