Track och lunch

Förra veckan började friidrotten. Alla vårsporter är igång nu och de är: track, blaseball och softball. Min coach vill att jag ska hoppa häck så på träningarna springer jag, springer lite till och springer. 

Förra helgen lagade jag och Gabi mat hela helgen för på söndagen hade vi en internationell lunch för massa folk från kyrkan plus några av Johns kompisar. Jag lagade pyttipanna och ostkaka. Blev riktigt gott och alla älskade ostkakan! 




Brasiliansk feijoada, väldigt gott det med.


Postat av: Heli
2015-03-27 - 20:00:45

Hoppas du har det bra i Cancun, Mexico och kommer snart hem till Michican igen, vi saknar uppdateringar här hemma i Sverige...
Jag vet att det är jobbigt att vara utan internet en vecka men det är en erfarenhet, en ny upplevelse det också...

Svar: Sant det var lite konstigt utan internet, men är hemma igen nu!
Sandra Arvidsson


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: