Nytt schema

Nu ge vi påbörjat nästa termin och mitt nya schema är:
1. Guitar - de håller på med ackord vilket jag redan kan så är väldigt lätt just nu...
2. Modern literature - vi läser böcker på kindles och räknas som engelska kurs så slipper läsa engelska 12. 
3. Leadership - samma som förra terminen.
4. Calculus - typ roligaste kursen jag har, svårare matte som handlar om derivata och integraler, så kanske inte är helt efter när jag kommet hem!
5. US history - hatar denna, men måste läsa den för explorius.
6. Personal finance - ända kursen jag kunde ha typ. Handlar om pengar, ränta, lån, kreditkort osv...

Fick ledigt i måndags pga Johns olycka så gick i skolan tisdag, onsdag och halva torsdagen. Fredagen har vi ledigt med pga parent-teacher conferences (typ utvecklingssamtal, fast alla har det samtidigt kan man säga). 

Ställ gärna frågor! Just nu känns det som att bara mamma och pappa läser eftersom 100% av kommentarerna är från dem vilket känns lite pinsamt...



Postat av: Jerome
2015-01-30 - 05:16:27

Jag läser också, men det kanske inte riktigt var vad du menade. ;)

Svar: Det är bra! Men njaa, jag hoppas att jag har nån som läser som jag inte är släkt med... 😂
Sandra Arvidsson

Postat av: Sofie S
2015-01-30 - 08:08:54

Jac hänger också här ibland! Du verkar ha det så bra där på andra sidan Atlanten! !

Postat av: lavve
2015-02-08 - 23:41:54

Ja kollar in...lite då och då haha (hela de här ja är inte en robot skydded är fett jobbigt)

Svar: Visste jag inte ens att jag hade haha XD
Sandra Arvidsson

Postat av: lavve
2015-02-26 - 17:05:46

asså skyddet är inte så jobbigt..ja ljög men ändå palla klicka i en box

Svar: Lögnare...
Sandra Arvidsson


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: