Snowcoming week

Denna veckan var det snowcoming week så dress up days varje dag och massa kul aktiviteter. 

Måndag: nerd day. 
Vi hade dock tyvärr snowday på måndagen så blev inget med det. Istället åkte vi till Adam och högg ner ved, åt lunch på restaurang och åkte snöskoter hela dagen. Både på pulka och bakom honom på skotern i 120 km/h. Riktigt skoj!

Tisdag: twin day.
Klädde inte ut mig då det blev lite för lite tid att planera med nån då vi inte hade skola på måndagen. 

Onsdag: class t-shirt day.
Hade på mig min t-shirt med whittemore-prescott och 15 på ryggen. 

Torsdag: pink/red day.
Hade på mig en rosa tröja. Lite tråkiga teman var det...

Fredag: blackout day.
Man skulle klä sig helt i svart. Dock hade vi snowday den dagen med så vi missade assemblyn med lekar osv :(
Istället åkte vi till stan och högg ner mer ved för Mike. 


Sen ringde en lärare från skolan och fick jag reda på att första kandidaten till Senior class representative hade blivit sjuk och att jag va tvåa så jag skulle hoppa in för det! Senior class representative är någon alla seniors röstar på för att representera dem. Vad man egentligen får göra är att under halvtidsperioden under snowcoming basketbollsmatchen får man gå upp med sin förälder och se fin ut och får blommor osv. Det var ändå väldigt kul då jag aldrig trodde att jag skulle vinna något sånt!


Sen var snowcoming dansen. Min dator var min kompis Lee.


Jag och bridget.

Jag och några andra vänner.

Jag måste säga att jag var väldigt glad för mitt band och blommor. Lyckad kväll! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: