Soccer turnering

Idag spelade vi tre matcher. Jag spelade back och laget tyckte jag var riktigt bra! Beror på att jag tull skillnad från många andra tjejer inte är rädd för att gå på. Vi var bara 12 personer från vårt lag så fick  spela utan byte. Kul! Sista matchen blev dock... intressant... Jag gick på en kille som hade bollen och när jag försökte ta bollen från honom råkade jag tydligen sparka honom på ett inte så bra ställe... Och där låg han och publiken skrattade och jag tyckte så synd om honom och bad om ursäkt och ja det slutade med frispark... Tre minuter senare råkade jag stämpla en annan kille när vi sprang och han hade bollen och han fäll pladask och ännu en frispark för andra laget. Publiken tyckte det var hur kul som helst. En av tjejerna i lagets pappa kallar mig nu för "the nutcracker".... 



Efter turneringen letade vi klämningar till homecoming. Jag fick låna en av en bekant till dad. En annan köpte jag för 5 domar. Därefter hittade jag två snygga klänningar för 22 dollar så köpte dem med. Hehe ska bara mista ut vilken jag ska ha på homecoming nu. 

Jag och Malu på shoppingtur.

Middag på mexikansk resturang. Hämtade upp Malu som ska sova här inatt. Jag gjorde chokladbollar! Men det gick inte hem hos brasilienarna, de gillade inte kokos(?!?!?!). 





Postat av: heli
2014-09-22 - 09:34:35

Ser att ni har roligt, vem som vann då?

Svar: Hehe vi förlorade som vanligt... Men bara med 2-0 sista matchen!
Sandra Arvidsson

Postat av: heli
2014-09-22 - 09:34:36

Ser att ni har roligt, vem som vann då?

Postat av: Curt
2014-09-22 - 12:46:58

En sak är i varje fall säker, "nutcracker" :
Jag kommer inte att spela fotboll mot dig när du kommer hem.
Roligt att du har så många aktiviteter.
Hälsningar
Pappa

Svar: Haha det var en engångsgrej!!!
Sandra Arvidsson

Postat av: lavve
2014-09-26 - 20:31:02

hahahaha sandra "the nutcracker" arvidsson lol

Svar: Hahahha japp 😂😂
Sandra Arvidsson

URL: http://lavve.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: