Shopping

Idag steg jag upp tidigt för att testa hemmagymmet. Kändes bra att träna lite, har ju typ inte gjort det sedan jag åkte från Sverige... Efter det var vi och hälsade på grandma och sedan hos doktorn för att få våra sport physicals gjorda. Man måste nämligen göra en hälsoundersökning för att få göra sport här. Har nu bestämt mig för att jag ska testa cheerleading och så får vi se hur det går. I värsta fall slutar jag helt enkelt och börjar med en annan sport. 
 
Eftermiddagen och det mesta av kvällen shoppade vi. Vi var i en second-hand-butik där jag till min förvåning (har väl lite fördomar antar jag) hittade ett par plagg som jag köpte. De kostade typ 2 dollar styck (ca 14 kr). Sedan fick vi åka en bit för att komma till "riktiga" klädbutiker. Där handlade jag massa grejer. Jag tog ju inte med mig så mycket kläder hit så köpte två par jeans, tre tjocktröjor och tre toppar. Sedan var vi på walmart och jag och Gabi köpte paradiset i en plastförpackning.
 
 
Imorgon ska jag till skolan och troligtvis även ha min första cheerleadingträning, vi får se hur det går! 
 


Postat av: lavve
2014-09-03 - 21:37:51

Nutella <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: