Powderpuff practice

I onsdags spelade vi soccer game, vi förlorade, men spelade bättre än vanligt! (Man får vara glad för det lilla.) Direkt efter det stack vi till årets första powderpuff practice! Powderpuff är amerikansk fotboll där tjejerna spelar, seniors mot juniors. Killarna coachar. Seniors kommer lätt äga ut juniors! Jag kommer vara quarterback, vilket betyder att jag ska springa och förhoppningsvis fånga en boll som någon kastar. Det var askul och kan inte vänta till matchen nästa vecka!! 
 
Igår fick jag också en överraskning när jag kom till skolan. Ni kanske vet att när det är fotboll games så har spelarna på sig sina tröjor i skolan hela dagen. Den andra tröjan (de har två, en för hemma och en för borta) ger många till en tjej som har på sig den. Hursomhelst så började dagen med att jag fick en killes tröja som jag fick gå runt med hela dagen. 
 
Idag ska jag försöka få tag på en klänning till homecoming som är nästa vecka. Det är också spririt week, powderpuff game och fotball game på fredagen. Kommer bli en awesome vecka!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: