Medeltidsfestival och volleyball game

I lördags var vi på en medeltidsfestival med utbytisarna. Vi såg fäktning, hästar, coola butiker och en lershow! Det var coolt, alla var utklädda med. Efteråt åt vi på taco Bell (:DDDDDDDDD) 



I söndags följde jag med en av de andra utbyyisarnas värdmamma och syster till en hästtävling! Det var western style så de gjorde massa olika grenar bl.a. gymkhana och stafetter! 

(Dålig bild men men...)

Idag var hade jag soccer game (vi förlorade igen) och sen kollade jag på en volleyboll match! Trodde inte det skulle vara så spännande att kolla på volleyboll och vi vann! Så det var riktigt kul! 


Hoppas ni har det bra hemma, vi hörs!


Postat av: [email protected]
2014-09-16 - 20:35:07

Hahaha kommer ni någonsin vinna lol

Svar: Förra året vann de en match... Jag tror det är en mer än vi kommer vinna 😂
Sandra Arvidsson

URL: http://lavve.blogg.se


Postat av: Heli
2014-09-16 - 21:49:42

Snart provar ni väl Westernridning, allt annat har ni redan hunnit med?

Svar: Jag har blivit inbjuden till att rida med dem någon dag, så då lär jag får pröva det! :D
Sandra Arvidsson


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: