Idag

Idag hade vi soccer practice och det är nog det mest intressanta som hänt idag. Gryta till middag. Corn till det. Sen har jag läxor att göra. 

GO AMERICAN LIFE!

Lite random bilder:
(Gjorde ice bucket challenge i söndags)


(Älskar att nachos med smält ost är en grej här!! Familjen: förbered er på att köpa nachos tills jag kommer hem!!)


(Tawas är fint!)

(Arctic! Dålig bild dock, man ser inte hans otroliga söthet här men bara lite på mig)


Postat av: Jerome
2014-09-17 - 00:46:16

Prova String Cheese också. Ost kan man aldrig ha för mycket av.

Svar: Det ska jag göra! Håller med!😍
Sandra Arvidsson

Postat av: Maria
2014-09-18 - 11:32:00

HAHAHAHA Sandra klart att du gillar nachochipsen, du köper ju alltid tacochips här hemma!! 😂😂😂

Svar: Jag vet!!! A dream coming true here 😍😍😍😍
Sandra Arvidsson


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: