Homecoming week

Måndag var ju som sagt superhero tema och jag var Sweden woman! 

Tisdag var fågelskrämma tema, så jag hade på mig en av Johns alldeles för stora skjorta och sen en hatt till det.

Onsdag var Jersey tema så jag hade på mig min soccer jersey. Efter skolan hade jag soccer match och direkt efter det powderpuff match! Askul var det och jag var bra! Fick massa positiva kommentarer efteråt! Självklart vann vi seniors.




Torsdag var twin witch day och det var enda dagen jag inte klädde ut mig, liksom för det första hitta en häxkostym?!?! Och sen hitta en till likadan?!???? Nope, efter skolan stack jag till en kompis och vi åt amerikansk skräpmat bl.a. Reezes, butterfingers, grape läsk med glass, fritos, fonions, root beer osv. Sen kollade vi på Grease. 

Fredagen var schoolspirit day! Så jag fick låna cardinals-kläder från några kompisar och fick mina kinder målade i skolans färger. 


Sista lektionen hade vi en assembly med freahmen till seniors och gjorde massa tävlingar! Dragkamp, pajätartävling, tejpa upp en person mot en vägg med silvertejp, cowboy osv. Jag gjorde en annan ätartävling där jag skulle äta upp en påse chitos så fort som möjligt. Jag gillar inte chinos längre. 

På kvällen var homecoming game! Vi vann fotbollsmatchen (amerikansk) och de utropade homecoming king and Queen. Vi hade också en kort parad med en float (svenska?) där seniors, juniors osv hade dekorerat ett släp med trollkarlen från Oz tema. 

Idag var homecoming dance. Jag och Gabi åkte till en kompis och hennes moster fixade vårt hår och sen åt vi på resturang med några andra innan dansen i skolan.







Har haft en fantastisk vecka! Hoppas ni har det bra hemma med! Jag börjar verkligen trivas här nu, jag har vänner, jag har en bra familj och jag har en bra skola. Jag är väldigt lyckligt lottad!


Postat av: Heli
2014-09-29 - 10:10:29

Skönt att allt börjar bli toppen! Jättevackra bilder:)

Svar: Tack! :D
Sandra Arvidsson


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: