Heldag med utbytisarna

Igår hämtade börjades dagen med att hämta upp tre andra utbytesstudenter och sedan åkte vi till en luftballongsfestival! Fanns massa gama coola bilar, marknadsstånd och matvagnar. Vi kollade också på en hästshow. Det var en kille som hade tämjt en vildhäst på 100 dagar, ascoolt!
 
 
 
 
 
 
 
 
Efteråt så åkte vi till Tawas fyrtorn och kollade på utsikten där. Vi gick också längs med stranden och folk detta är en sjö! Lake Huron!
 
 
 
 
 
Sedan åkte vi till the high banks / the lumberman's mine som var helt fantastiskt! Gabi och jag testade att gå upp för nästan hela berget, helt klart jobbigare än vad jag trodde det skulle vara när jag gick nerför...
 
(Det är inzoomat men lita på mig det var långt att gå i sand.)
 
 
Sedan åkte vi tillbaka till luftballongsfestivalen för att se ballongerna lyfta. De gjorde dock aldrig det pga dåligt väder... Så vi åkte hem och hade en bonfire istället!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: