RIP

I veckan dog min värdfarmor. Hon har varit på ett vårdhem hela sommaren och för va 2 veckor sedan så visste de att hon snart skulle dö. Hon ville dö hemma så hon har bott med oss sedan dess. Hon var inte direkt sjuk, utan hon dog mest på grund av ålder. Hon var 94 år och hade levt ett bra liv men orkade inte längre. Min värdpappa att det väldigt bra. Han har vetat om det länge och han är glad för han vet att hon är på ett bättre ställe. Så vi har varit upptagna och gjort saker hela veckan ändå.

I fredags åt vi ute. Sedan sov Malu över hos oss. Lördag morgon följde jag med John till hans son för att leta reda på ett rådjur han skjutit. 

Bjudet på denna hemsks bild av mig. 

Efter det åkte jag med Malus värdfamilj till Saginaw för att shoppa utan att faktiskt köpa någonting dock. Vi åt lunch på chillis vilket var starkt uppskattat. 

Därefter åkte vi till ett haunted house. Det var inte särkilt läskigt... 

Idag var vi i kyrkan och efter det gick vi på en pjäs. En komedi vilket var trevligt.


Postat av: Heli
2014-10-23 - 15:43:36

Vad stort rådjur! Nya skogskläder, rött passer bra så man syns...
Kan du försöka fixa bloggen så man ser mer än 3 sista inlägg?
När är begravningen? RIP

Svar: Haha fick de byxorna från en kompis ;) jag har redan försökt men kommer ingen vart 😫 begravningen är nästa vecka
Sandra Arvidsson


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: