Helg hos utbytisar

Så denna helgen spenderade vi hos Kaisa (Finland) och Jeans (Thailand) eftersom John var iväg. Vi hade skoj, bakade kakor, åt på subway och kollade på dåliga skräckfilmer. Isabella och Claire sov också över från lör till sön för idag var det Kaisas födelsedag! Så vi åkte till Bay City och åt middag. Trevlig helg med trevligt folk. Känner att mina inlägg börjar bli meningslösa men men... Jag uppdaterar iallafall! 

Lite fina bilder bara för att Michigan är så vackert på hösten.





Man ser inte riktigt, men detta huset hade coola halloween dekorationer. Halloween är nästa helg och jag är taggad!! 


Postat av: curt
2014-10-27 - 08:06:39

Din blogg är jätterolig att läsa och se dina bilder.
Du känns närmare på något vis.
Jag börjar alltid dagen med att se om du skrivit något.

Svar: Haha vad härligt! Kul att du gillar att läsa, ska försöka fortsätta göra det ;)
Sandra Arvidsson


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: