Opening day och Harry potter kväll

I fredags klädde alla ut sig i camouflage kläder för att fira att rifle season började i lördags. På kvällen gick jag, Gabi och några andra på bio, intestellar, riktigt bra film! 

På lördagen hade jag och och två andra kompisar Harry Potter kväll. Vi kollade på filmerna, snackade och åt godis. 

På söndagen var det snö ute! Vi dekorerade också fönster inför jul. Alla har redan börjat sätta upp sina dekorationer. De börjar direkt efter halloween typ.








Postat av: Heli
2014-11-18 - 21:58:19

Vi får vänta på snön, minst 10 dagar till... Det är mörkt, disigt och lerigt. Lättare att sköta hästarna visserligen, och cykla och åka inlines, men saknar den klara luften, ljuset som snön skapar och vintersporterna.

Postat av: curt
2014-11-19 - 07:45:47

Jag är lite avundsjuk på dig när jag ser snön utanför fönstret.
Förr var det alltid vi som hade snö först, mest och längst.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: