Konståkning

De flyttade upp mig från level 1 till 8! Så nu lär jag mig massa saker på konståkningen! Jag ska också hjälpa till att träna barnen troligtvis på tisdagar. Jag skrev också upp mig till tryouts för solon och duon till is showen i vår, min kompis övertalade mig, så vi får se hur det går!

Idag åt vi på raonbow garden med Mike and Jane, deras döttrar plus familj och Linda och Barney. Testade också deepfried oreos till efterrätt, så gott!

Sen åkte vi till walmart medan John spelade hockey vilket tog typ 2,5 timmar. Men finns mycket att kolla på på walmart så var inte för tråkigt.

Jag och Gabi i första riktiga snön. Och artctic så klart!


Jag och mina brasilienare på walmart.

Gör mig redo för thanksgiving nästa vecka.

Jag och Gabi i jägarkläder (alla har på sig det här, inte bara när de jagar men i skolan osv med). Gabi är väldigt oengagerad.

Jag testar skateboard och kolla in min hajhjälm!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: