Halloween

I fredags var det halloween! I skolan var jag och några andra utbytisar rappare och var med i en grupptävling men vi vann inte dock...



Alla skåpen var också dekorerade (en annan tävling). Alla gjorde sina egna dekorationer. Mitt och Gabis skåp:



The elementary school hade också en parad genom high school så vi fick se alla barnens utklädnader, så gulligt! 

Vi hade också en assembly med pepp inför fotbollsmatchen på kvällen eftersom vi nu är med i states! Vi vann den matchen och det är en annan nästa vecka! 

Efter skolan åkte alla utbytisar till en av värdfamiljerna, en värdsyster hade ett halloweenparty där. Vi åkte trick or treating i typ två timmar vilket var väldigt kallt men väldigt kul ich vi fick hur mycket godis som helst! 




Min hög.

Vi åt även pizza och chips (kommer helt klart bli tjock i år (sorry pappa)). Vi kollade på skräckfilmer resten av kvällen/natten. Lyckad halloween!

På lördag var vi på vår värdfarmors begravning. Inte lika glad som den förra, folk grät och det var sorgligt. Fick träffa majoriteten av släkten denna helgen vilket var trevligt även om det var under sorgliga omständigheter. 



Postat av: SWAGNESSS
2014-11-05 - 16:54:36

Menar du att ni haft begravning för din värdfarmor två gånger? Det är lite otydligt här va, hur går det med svenskan egentligen? Puss

Svar: Nej, första begravningen var för min kontaktpersons man, denna var för min värdfarmor 😜
Sandra Arvidsson


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: