Uppdatering

Okey, det har inte hänt så mycket nu men tänkte att jag måste skriva nåt iaf. Konståkningen går bra, lär mig nya grejer hela tiden och ska göra en try out på lördag till ett solo i is-showen i mars. 

Jag var i kyrkan i söndags och åt lunch med John (chicken wings så gott 😍). Landin var här ett par nätter. Han är Johns barnbarn och är två år, så söt! 

Jag har gått upp typ 4 kg redan så försöker äta nyttigare... Jag och Gabi funderar också på att gå med i en träningsklubb på skolan som är typ en förberedelse för track season. 

I leadership gör vi videos om sporter och hur föräldrar, tävlingsdeltagare, publik osv ibland uppför sig och hur de bör uppföra sig. Vår grupp gör föräldrardelen vilket resulterade i att jag var tvungen att bli utslängd från en bil i bara linne och det är snö ute så varmt var det inte. 

Hittade Arctic i min säng igår när jag skulle lägga mig.

Folks juldekorationer är väldigt fina.

Jag och Landin.




Postat av: Heli
2014-12-06 - 22:47:06

Vad bra att det funkar med konståkningen - sen får du lära mig allt, haha. Jag hat åkt en gång i veckan tills nu men måste nog sluta med det också pga. fortsätta problem med lårbensmuskelfästen... i rumpan alltså.
Autosta ulos lumeen? Puhutaan siitä huomenna...

Svar: Haha ja det är kul, tråkigt med din skada...
Sandra Arvidsson


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: