Minijul

Veckan började med att jag var hemma måndag och tisdag för att jag var sjuk. Gick till doktorn för John trodde jag hade lunginflammation men det visade sig att jag bara hade nån infektion i huvudet. Fick antibiotika mot det spm är typ standard medicin i detta landet, tog aldrig den antibiotikan... 

Onsdag var jag på konståkning och torsdag åkte jag till standish efter skolan med några kompisar. Vi var på deras skola och lärde om oss robotar eftersom vi håller på att starta upp ett sånt projekt på vår skola. Efteråt åt vi på McDonalds. 

Fredag hade vi basketmatch och jag var med i broadcasting teamet. Efter det åkte vi hem till oss tillsammans med alla andra utbytisar. Vi hade en minijul och bytte julklappar. 

Cheerleadersen var väldigt juliga och gjorde en dans vid halvtid.

Jag fick en tröja!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: