Inför jul

I måndags var jag med några kompisar och käkade på A&W (första gången). Mycket trevligt. 

Sändagen var vi och bowlade. Vår coordinator bjöd in alla utbytisar i området. Jag kom tvåa... Men kul var det ändå!

Jag vet inte vad vi gör.... Men vi fick tårta efteråt!

Tisdagen åt vi på min favoritrestaurang. 



Resten av veckan har varit förberedelser för inför jul. På julafton var vi i kyrkan. I vanliga fall firar amerikaner jul den 25:e, men vi flyttar den till 26:e pga Johns sons familj kunde inte vara här innan dess. Fick ett paket från Hanna hemifrån! 


Så idag har jag istället packat eftersom jag på lördag kommer åka till Chicago! Jag, Gabi och John kommer bo hos min halvbrorsa och hans fru två nätter och troligtvis besöka Sears tower, ett aquarium ställe och ett naturhistoriskt museum! Så taggad! Och efter det kommer vi köra raka vägen till marquette där Johns sons familj bor och jag kommer då åka skidor/snowboard!!! Mycket att se fram emot den kommande veckan. Hoppas alla hade en riktigt bra jul! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: