Six flags

Idag var vi på six flags hela dagen vilket var helt awesome! Åkte bland annat världens högsta fritt fall (det är sant även om många inte kommer tro mig när jag skriver det). 



Före världens högsta fritt fall.



Efter världens högsta fritt fall.

Imorgon åker jag vidare till min värdfamilj och det känns nästan lite sorgligt att åka ifrån det grymt härliga gäng jag träffat här, samtidigt som jag är astaggad inför att åka vidare på nästa äventyr, träffa min värdfamilj och min blivande syster! 

Ps. Alla foton i de två senaste inläggen är av Linn. Hennes blogg är: http://www.nattstad.se/linnsresor Ds.


Postat av: curt
2014-08-27 - 13:22:05

Ja, andra bilden talade sitt tydliga språk hur det var att åka det häftiga fallet.
Jag tyckte det var ett jätteroligt foto.
Lycka till idag.
Hoppas på att få läsa något nytt om dagens händelser.
Hälsningar Pappa

Svar: Tack pappa! ;)
Sandra Arvidsson


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: