Sex dagar till avfärd

Jag heter Sandra och har precis gått ut 2:an på natur. Om sex dagar åker jag till USA för att spendera de kommande 10 månaderna som utbytesstudent på high school i Michigan. Bloggen skapade jag mest för att vänner och familj ska kunna följa mig under året utan att jag får 10 meddelanden om dagen om vad jag gör. Så jag kommer försöka uppdatera så ofta jag kan och om ett par månader när inläggen börjar handla om vad jag åt till frukost så kom ihåg att det var ni som sa till mig att uppdatera ofta! 
 
Iallafall, om sex dagar kommer jag att åka ner till Köpenhamn för att där tillsammans med massa andra utvytesstudenter åka till New York i fem dagar på ett så kallat Soft Landing camp. Efter det får jag klara mig själv på flyget till Saginaw, Michigan. Där kommer jag dock inte att bo, utan kommer att bo i den lilla lilla "staden" Whittemore. Min värdfamilj består av min värdpappa, John, och hans mamma, Hilda. Jag kommer också att få en syster från Brazilien, Gabi, som är två år yngre än mig. 
 
Så just nu består mitt liv av att packa och träffa alla jag ska säga hejdå till. Humöret går från ultrataggad till "varför i hela världen gör jag detta". Det kommer dock bli värt det, om en vecka är jag i USA!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: